Néhány kiváló technika, amelyek segítenek előrelépni az életben

Időnként az élet kiszámíthatatlan tud lenni. Egyszer előrehaladsz, egyszer megakadsz, és bármit is teszel, nem jutsz egyről a kettőre. Sokat küszködtem a múltban, mert úgy tűnt, hogy nem haladok előre, vagy ha haladok is, azt nem a kívánt tempóban teszem. A stressz és a szorongás minden lépésnél eluralkodott rajtam, és egyáltalán nem értettem, hol a hiba, mit csinálok rosszul. Miután észleltem ezeket a problémákat, elkezdtem inkább arra koncentrálni, hogy a szorongásomat és a stressz-szintemet csökkentsem – ezek a technikák abban is segítettek, hogy tovább lépjek az életben. Most megosztom veled ezt az 5 technikát, amelyek mentén a pozitív irányba tudtam elmozdulni az életben:

  1. Tisztítsd meg és rendezd a fejedben a gondolataidat

Korábban, amikor sokkal jobban szorongtam, gyakran azt éreztem, hogy képtelen vagyok bármit is tenni a céljaim megvalósítása érdekében. Csak ültem és gondolkodtam azokon a dolgokon, amelyeket aznap, abban a hónapban vagy héten be kellett volna fejeznem. Ezek a gondolatok csak halmozódtak a fejemben szép sorjában. Olyannyira, hogy már a puszta gondolatától is elkezdtem pánikolni, hogy mennyi mindent meg kellene csinálnom. Ez teljesen felemésztett és képtelen voltam a munkámra koncentrálni, mert mindig az jutott eszembe, hogy nem cselekszem elég gyorsan és megfelelően.

Látod, amikor minden rendezetlenül felhalmozódik benned, akkor minden túl soknak tűnik, és még a mindennapi teendők is az aggodalom forrásait jelenthetik a fejedben. Amikor a szorongás miatt megrekednek a gondolataid, az egyetlen kiutat az jelentheti, ha elméd megtisztításával visszarántod magad a jelenbe. Ez a földelési technika olyan sokat segített már nekem az évek során, hogy folyamatosan gyakorlom. Mindig segít a gondolataim rendszerezésében és a célomra való összpontosításban, még a legstresszesebb pillanataimban is.

Két üres papírlapra és egy tollra lesz szükséged. Az első lapot oszd fel három oszlopra. Az elsőben legyenek az gondolatok, a másodikban az elintézendő dolgok, a harmadikban pedig a feladatok. Sorold fel az összes közelgő feladatot, eseményt és megoldandó dolgot – bármit, ami a következő hónapban lesz.
Ezután a második lapon is készíts három oszlopot – ma, ezen a héten és ebben a hónapban. Most tedd az előző lista minden elemét a megfelelő oszlopba. Mely feladatok miatt helyeződik nyomás rád, amelyeket még ma el kell végezned? Mely feladatok hajthatók végre egy nap, egy hét vagy egy hónap alatt?
Miután végeztél a második listával, tedd olyan helyre, ahol mindig szem előtt van: az íróasztalodra, a hűtőszekrényedre. Így minden nap látod, mire kell összpontosítanod ebben a hónapban, és ez segít a jelenre fókuszálni, ahol a szorongás és a felesleges aggodalom nem béníthat meg.

  1. Legyen a jóga a reggeli rutinod része

A reggeli nyugalom és jelentudatosság megteremtése a legjobb módja a napról-napra való előrelépés megkezdésének. Ezért fontos, hogy a jóga a reggeli rutinod része legyen. A jóga csodálatos módja az egyensúly helyreállításának, és a jelen pillanat megéléséhez. Napi pár perc jóga segíthet csökkenteni a stresszt és a szorongást, ezáltal pedig előrelépni az életben.
Teljes szívemből ajánlom, hogy vegyél fel egy rövid jógasorozatot a reggeli rutinodba, ez nagy változást fog hozni! Még akkor is, ha csak 15 percig tart, akkor is tapasztalni fogod a nyugodtabb elme és a lazább test előnyeit.

  1. Tartsd magad a céljaidhoz

A szorongás és a stressz elsöprő erejű lehet. A hatalmuk azonban a káoszból és a bizonytalanságból fakad. Ahhoz, hogy magad mögött hagyd őket és előre lépj az életben, az a legjobb módja, ha rendet teszel magadban belül. Merre tartasz az életben? Ez összhangban van azzal, aki lenni szeretnél? Ezek nagyon fontos kérdések, amelyeknek a megválaszolására érdemes egy kis időt szánnod.

Szánj egy kis időt magadra! Vegyél elő egy darab papírt, írd le ezeket a kérdéseket, és írj le legalább 3 olyan tulajdonságot arról a személyről, akivé válni szeretnél. Ezután írj fel 2 dolgot, amelyet egy ilyen minőségű ember végez, és amelyek meghatározzák őt. Te megfelelsz ezeknek a tulajdonságoknak? Mi az, amin dolgoznod kell ahhoz, hogy azzá válj, aki lenni szeretnél? Jegyzeteld le ezeket, és szentelj időt a kérdések valódi megválaszolásának! Még akár meg is lepődhetsz, és azon kaphatod magad, hogy már félúton jársz.

  1. Az életed, mint tv sorozat

Néha nagyon könnyű csapdába esni a saját kis világodban. Túl sokat koncentrálsz a kis részletekre, ami miatt nem látod a teljes képet. Ezért találtam ki egy technikát, amely segített a földön maradni, és megbirkózni az élet nehéz helyzeteivel. Amikor elakadok, TV sorozatként vagy filmként tekintek az életemre. Én vagyok a néző, és látom a történetemet. Ránézek az eddigi történetre és azon töprengek, milyen érzelmeket ébreszt bennem ez a film / tévésorozat. Szomorú és egyben kiábrándító? Inspiráló? Egészséges? Mit mondanék, hogyan cselekednék a főszereplő helyében?
Ostobaságnak tűnhet, de ez a technika nagyon hatékony, mert kiszabadít a saját elmédből, és segít objektív módon gondolni az életedre. Egy teljesen új perspektíva nyílik meg előtted, amely elősegítheti az előrelépést az életedben.

  1. Mantra meditáció

Elkezdtem naponta meditálni. A meditációm kristályokkal való kísérete mély betekintést és nyugalmat hozott az életembe. Valahányszor úgy érzem, hogy elakadtam az élet bizonyos területén, de előre kellene lépnem, egy egyszerű mantra meditációt végzek egy Természetes Ametiszt LotusMala segítségével, hogy földeljem magam.

Az ametiszt egy olyan kristály, amely fokozza a földelés hatékonyságát, világosságot hoz és az elmét a mélyebb megértés irányába helyezi. Ez a csodálatos Ametiszt LotusMala tökéletesen alkalmas mantra meditációkra, amikor tudatosan jelen szeretnék lenni, érzékelni a külvilágot.

Remélem, hogy ezek a tippek segítenek jobban megélni a jelen pillanatot és előrelépni az életben! Alább tudasd velem, melyik működött a legjobban, melyik a kedvenced?

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Vélemény, hozzászólás?